به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    تور سریلانکا تابستان 1401

     

    شرایط اخذ‌ ویزای سریلانکا در تعطیلات تابستان به چه صورت است ؟

    این ویزا برای متقاضیانی صادر می شود که قصدشان از سفر به کشور سریلانکا توریستی ، گردشگری و دیدار مجدد از مرکزها دیدنی بی‌شمار جذاب و لذت بردن از سفرشان بعنوان توریست و گردشگر می باشد . بیشتر مسافران برای اینکه بتوانند به خاک این کشور‌ وارد بشوند بایست ویزای توریستی 30 روزه سریلانکا در دستشان باشد که به انجام فرودگاهی و سرانجام از ورود مسافر‌ به یکی از فرودگاه ‌های این سرزمین ، با مهر شدن پاسپورت فرد متقاضی ویزا ، صادر خواهد بود .

    ضمنا این ویزا‌ در واقع به صورت ETA یا همان ویزای الکترونیکی صادر می شود ، ایرانیهای عزیز‌ هم برای سفر‌های‌ توریستی خودش میتوانند ویزا توریستی را در بدو ورود به خاک سریلانکا دریافت کنند و اجازه‌ اقامت 30 روزه‌ در این کشور را داشته باشند .

     

     

    سفریار آریا
    شنبه 31 ارديبهشت 1401 - 18:44
    بازدید : 108
    برچسب‌ها :

     

    تور‌ مالديو تابستان 1401

     

    آيا براي سفر‌ با تور مالديو تابستان 1401 نياز‌ به اخذ‌ ويزا‌ شده است ؟

    خوشبختانه تله تابستان مالديو 1401 هم از آن دسته پكيج ‌هاي مسافرتي خارجي شده كه مسافران ايراني براي رزرو آن نيازي به اخذ رواديد ندارند . در واقع ويزاي توريستي مالديو به انجام فرودگاهي براي شما صادر مي‌‌شود‌ . بدين صورت كه در بدو رسيد با پرداخت 50 تا 70 دلار و نمايش پروانه معتبر اين قدرت را داريد كه بدون هيچ‌ نگراني با خيال راحت مودت ورود به اين كشور را دريافت نماييد . در ضمن مداركي كه براي رزرو‌ تور مالديو ويزه تابستان و دريافت ويزا‌ بايد همراه داشته باشيد موارد تحت را شامل مي ‌شود :

    • براي دريافت ويزاي مالديو رواديد شما بايستي حداقل‌ 7 ماه اعتبار داشته بوده است .

    • هنگام‌ ورود به فرودگاه واچر هتل (برگه رزرو هتل) را بهمراه داشته باشيد .

    سفریار آریا
    پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 - 17:26
    بازدید : 135
    برچسب‌ها :

    تور اصفهان

    قیمت تور اصفهان به چه عواملی بستگی دارد؟
    قیمت تور در اصفهان دارای رنج قیمتی متفاوتی در سایت سفریار می باشد. نرخ تور اصفهان برای عواملی مانند: نوع سفر (زمینی یا هوایی)، وسیله نقلیه (فرست کلاس، اکونومی، اتوبوس ویژه یا عادی)، تعداد روز و شب، اقامت (هتل اصفهان، محل اقامت و ...)، وعده های غذایی، برنامه سرگرمی تور و غیره عواملی هستند که بر قیمت تور در اصفهان تاثیر می گذارند و طبیعتا هر چه خدمات بیشتر در تور ارائه شود قیمت بالاتری نیز دارد.

    سفریار آریا
    پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 - 14:45
    بازدید : 142
    برچسب‌ها :

    تور ارمنستان

    هزینه تور ارمنستان چقدر است؟
    تور ارمنستان بسته به زیرساخت ها و خدمات مختلفی که به شما ارائه می دهد قیمت های متفاوتی دارد. البته، هرچه تعداد بیشتری در تور داشته باشید، تور گران تر خواهد بود. عوامل موثر بر قیمت تور ارمنستان می تواند نوع تور (زمینی یا هوایی)، نوع وسیله نقلیه (اتوبوس شخصی یا معمولی، پرواز فرست کلاس یا اکونومی)، روز و شب، هتل- مهمان (هتل، وی در منزل) باشد. هتل، مهمانسرا و غیره)، تعداد وعده های غذایی (صبحانه، ناهار، شام و غیره)، برنامه سرگرمی تور و غیره.

    سفریار آریا
    پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 - 14:45
    بازدید : 163
    برچسب‌ها :

     

    پرطرفدارترين تورهاي تابستان 1401 کدامند ؟

     

    خوب اگر بخواهيم پرطرفدارترين تورهاي تابستان را براساس فروش تورها به مقاصد مختلف دنيا در تابستان سال ‌هاي گذشته‌ بررسي ‌کنيم ، حتما بايد بگوييم که تورهاي تابستاني اروپا ، از محبوب ‌ترين تورهاي تابستاني خواهند بود . بعد از آن تور استانبول ، تله ارمنستان ، تور دبي و تور ترکيبي روسيه نيز از ديگر تورهاي خارجي محبوب‌ در تابستان 1401 خواهند گشت . توجه داشته باشيد که تور تابستاني مشهد ، تور اصفهان تابستان ، تور تبريز تابستان و تور‌ تابستانه کيش هم از پرطرفدارترين پکيجهاي مسافرتي در تابستان 1401 مي ‌باشند . البته در بتورهاي داخلي‌ ، تور مشهد و در بين تورهاي خارجي ، تور استانبول از محبوبيت بالاتري برخوردارند .

     

    سفریار آریا
    چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 - 21:30
    بازدید : 128
    برچسب‌ها :

    تور آفریقای جنوبی

     

    شرایط سفر با تور آفریقای جنوبی در شیوع جدید کرونا چگونه است؟

    آفریقای جنوبی یکی از مقاصدی است که مرزهای گردشگری خود را به شرط منفی بودن تست PCR از سوی گردشگران باز کرد. از این نظر، تور آفریقای جنوبی دوباره جشن گرفته می شود و مسافران می توانند به این کشور بکر و زیبا سفر کنند. متأسفانه شیوع ویروس کرونا در آفریقا تمامی پروازهای این مقصد را تا اطلاع ثانوی لغو کرده است. بنابراین خطوط هوایی از قطر، امارات، ترکیه و... آنها همچنین پروازهای خود را به حالت تعلیق درآورده اند و مسافرانی که قصد بازگشت از ژوهانسبورگ و کیپ تاون به تهران را دارند، علاوه بر آزمایش PCR، باید به مدت 14 روز قرنطینه شوند.

     

    سفریار آریا
    يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 - 17:14
    بازدید : 129
    برچسب‌ها :
    تور کنیا
     
    شرایط اخذ ویزای کنیا برای یک ایرانی چیست؟
    تمامی مسافرانی که قصد سفر به کنیا را دارند لطفا قبل از سفر حتما ویزای کنیا دریافت کنند مسافران یا وکلا و آژانس های مسافرتی (آژانس های مسافرتی) می توانند برای ویزای کنیا اقدام کنند. نحوه دریافت ویزای تور کنیا یا ویزای 2020 کنیا با اعتبار یکبار ورود تا 3 ماه قبل از سفر، مسافران با این ویزا فرصت اقامت 90 روزه در کنیا را دارند.
    با این حال، اکثر گردشگران به کنیا برای سفر به مقصد به ویزای یکباره 90 روزه تور نیاز دارند که هزینه آن 50 دلار است. مسافر تور شما برای ویزای کنیا اقدام می کند، شما باید درخواست خود را به صورت الکترونیکی در سیستم "eVisa" ارسال کنید، بسته به ملیت آنها، راه های دیگر برای دریافت ویزای کنیا شامل موارد زیر است.
    • باید به سفارت کنیا مراجعه کنید و با ارائه مدارک مورد نیاز به سفارت ویزا بگیرید.
    همچنین می توانید برای ویزا در فرودگاه نایروبی اقدام کنید.
    سفریار آریا
    شنبه 24 ارديبهشت 1401 - 19:11
    بازدید : 108
    برچسب‌ها :

    تور خارجی

    قیمت تور خارجی بر چه اساسی تعیین می شود؟
    هزینه سفر با یک خارجی تور بسته به موقعیت متفاوت است. البته سفرهای خارج از کشور گرانتر از سفرهای داخلی است، زیرا برخی از مقاصد تور لوکس و گران هستند و بسیار گرانتر از سایر تورهای خارجی هستند. نرخ خروجی تور برای عوامل مختلف مانند: کیفیت پرواز (فرست کلاس، اکونومی و غیره)، تعداد روز و شب، محل اقامت (هتل، اقامتگاه، هتل آپارتمان و غیره)، وعده های غذایی مختلف (صبحانه، ناهار، شام و غیره). .)، برنامه و امکانات تفریحی و غیره. هرچه امکانات رفاهی بیشتری در اختیار مسافران باشد، طبیعتاً قیمت تور بالاتر می رود.
    علاوه بر این، خدمات آژانس مسافرتی، تعداد روزهای تور و فصول سفر همگی بر نرخ تور در خارج از کشور تأثیر می‌گذارند. البته به خاطر داشته باشید که آژانس سفریار انواع پیشنهادات خارجی تور را متناسب با بودجه شما ارائه می دهد.

    سفریار آریا
    پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 - 16:58
    بازدید : 145
    برچسب‌ها :
    تور روسيه
    شرايط اخذ ويزاي روسيه چيست؟
    ويزاي تور روسيه در قالب گروهي از تور از اين كشور اخذ مي شود و شما مي توانيد ويزاي روسيه را به صورت جداگانه دريافت كنيد. لطفا توجه داشته باشيد كه براي درخواست ويزاي روسيه شرايط خاصي وجود ندارد، فقط به مداركي مانند بليط رفت و برگشت نهايي هواپيما، كوپن قطعي هتل، 2 قطعه عكس 3*4، گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار و فرم نياز داريد. درخواست ويزاي روسيه آژانس مسافرتي كه مي خواهيد كار ويزاي خود را انجام دهيد. علاوه بر اين، پاسخ درخواست شما براي ويزاي تور روسيه تقريباً 7 روز كاري پس از ارسال درخواست براي شما صادر مي شود و اين ويزا تا 30 روز پس از صدور اعتبار دارد.
    سفریار آریا
    چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 - 15:59
    بازدید : 120
    برچسب‌ها :

    بهترين زمان از سال براي سفر به بدروم تركيه چه زماني است؟
    شلوغ ترين ماه براي گردشگري در بدروم تركيه از ژوئن تا پايان آگوست است، زماني كه بايد هزينه بيشتري براي پرواز و هتل خود بپردازيد، اما اگر تور خود را از يك يا دو ماه قبل رزرو كنيد، مطمئناً مي توانيد. هزينه هاي خود را كمي كاهش دهيد البته در نظر داشته باشيد كه دما و رطوبت در اين ماه ها در بالاترين حد خود قرار دارد و دقيقا زمان مناسبي براي انجام ورزش هاي آبي و لذت بردن از شن هاي گرم سواحل زيباي بدروم است. همچنين منزوي ترين ماه گردشگري بدروم زمستان است كه قيمت تور بدروم بسيار ارزان مي شود.

    سفریار آریا
    دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 - 21:37
    بازدید : 242
    برچسب‌ها :

     هزینه تور آذربایجان چقدر است؟

    قیمت تور آذربایجان به مدت زمان سفر، هواپیما (یا اتوبوس)، هتل ها و خدمات تور و ... بستگی دارد. ابتدا تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس قیمت تور آذربایجان را برای فصل مورد نظر بررسی کنید.

    همچنین اگر می خواهید همین الان قیمت های تور آذربایجان را مشاهده کرده و اطلاعات دقیقی کسب کنید، کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه وب سایت جستجو کنید. پس از تحقیق، آخرین لیست قیمت تور باکو بر اساس هتل های مسکونی به شما نشان داده می شود و این امکان را دارید که بر اساس نیاز خود بهترین تور با بهترین هتل های باکو را انتخاب کنید.

     

    سفریار آریا
    يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 - 21:22
    بازدید : 198
    برچسب‌ها :

    تور چگونه قيمت گرجستان را تعيين كنيم؟
    نحوه تعيين نرخ تور گرجستان كيفيت هتل و ستاره ها، خطوط هوايي (تابان، كشوم، قطر، تركيش ايرلاينز)، كلاس هاي پروازي و زمان پرواز، مدت اقامت در شهر تور گرجستان و ساير خدمات (به عنوان ناهار يا گشت و گذار) اضافه شده است. تاثير گذار. توصيه مي كنيم براي استفاده از زمان اقامت در هتل و صرفه جويي در هزينه، به پرواز صبحگاهي برويد و با پرواز شب يا بعد از ظهر برگرديد.
    لطفاً توجه داشته باشيد كه قيمت تور گرجستان و پيشنهادات تور آن معمولاً از فصلي به فصل ديگر متفاوت است. به عنوان مثال، در بهار، قيمت هاي تور گرجستان نسبتاً بالا است، زيرا مردم سفرهاي نوروزي خود را شروع مي كنند و اين قيمت ها بعد از 14 درست است. نسبت به فروردين و نوروز حدود 35 درصد كاهش دارد.

    سفریار آریا
    دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 - 20:34
    بازدید : 132
    برچسب‌ها :

    تور چگونه قیمت گرجستان را تعیین کنیم؟
    نحوه تعیین نرخ تور گرجستان کیفیت هتل و ستاره ها، خطوط هوایی (تابان، کشوم، قطر، ترکیش ایرلاینز)، کلاس های پروازی و زمان پرواز، مدت اقامت در شهر تور گرجستان و سایر خدمات (به عنوان ناهار یا گشت و گذار) اضافه شده است. تاثیر گذار. توصیه می کنیم برای استفاده از زمان اقامت در هتل و صرفه جویی در هزینه، به پرواز صبحگاهی بروید و با پرواز شب یا بعد از ظهر برگردید.
    لطفاً توجه داشته باشید که قیمت تور گرجستان و پیشنهادات تور آن معمولاً از فصلی به فصل دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، در بهار، قیمت های تور گرجستان نسبتاً بالا است، زیرا مردم سفرهای نوروزی خود را شروع می کنند و این قیمت ها بعد از 14 درست است. نسبت به فروردین و نوروز حدود 35 درصد کاهش دارد.

     

     

    سفریار آریا
    يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 - 20:36
    بازدید : 300
    برچسب‌ها :

     

    قیمت تور قشم لحظه آخری و تور قشم ارزان قیمت چه عواملی است؟

    هزینه های لحظه آخری ارزان قشم تور و قشم تور به عوامل مهمی مانند بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل، تعداد روزهای اقامت و خدماتی که از آژانس دریافت می کنید بستگی دارد. در اکثر آژانس های همکار، تور های قشم معمولا به صورت پکیج ارائه می شود و شما نمی توانید هیچ تغییری در پرواز برگشت خود ایجاد کنید. اما در سافاریار می توانید تاریخ، هتل و هر ایرلاینی را که می خواهید انتخاب کنید. در مورد هتل محل اقامت، توجه داشته باشید که اگر هتل محل اقامت شما نزدیک مرکز شهر باشد، هزینه اقامت بیشتر است و اگر هتل محل اقامت شما دورتر از مرکز شهر باشد، هزینه اقامت شما بیشتر می شود.

    سفریار آریا
    پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 - 16:38
    بازدید : 116
    برچسب‌ها :

     

    چه عواملی بر قیمت تور ترکیه تاثیر می گذارد؟


    عوامل اصلی موثر بر قیمت تور ترکیه نوع پرواز، نوع و کیفیت هتل و نوع تور می باشد. تور روی زمین بسیار گرانتر از تور روی هوا است. همچنین پروازهای داخلی برای شما راحت تر از پروازهای خارجی خواهد بود. همچنین خاطرنشان می شود که در صورت اعمال تدابیر بهداشتی بیشتر و کاهش پروازهای داخلی، هزینه پروازها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. به خصوص اگر پرواز در شهر دیگری متوقف شود.

    سفریار آریا
    پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 - 16:36
    بازدید : 140
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 131
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه